Egy nap a parton

- Arthur Reily -

 

Ábrándozva feküdtem a tengerparton, amikor is egy kósza pillantásomnak köszönhetően észrevettem a legdögösebb lányt, akit valaha láttam. Felnézett miközben én éppen végigpásztáztam a szememmel, mosolygott és rám kacsintott. Közelebb húztam a törölközőm az övéhez és bemutatkoztam. Azt mondta őt Debbienek hívják és elkezdtünk beszélgetni.

Körülbelül fél óra csevegés után egyszer csak megkérdezte nem kenném-e be a hátát egy kis naptejjel. Izgatottságomat leplezni próbálva rábólintottam. A hasára fordult és kikapcsolta a bikini felsőjét. Elkezdtem a nyakától kezdve lassan lefelé haladva bekenni. A bőre puha, szexi és sötét, nap barnította volt. Azon vettem magam észre, hogy a kezeim levándoroltak a hátáról a mellei felé, de ő gyengéden visszaterelgette őket oda, ahonnan indultak miközben azt súgta: "Később..." Én pedig haladtam tovább az érzéki hátán, amíg el nem értem a fenekét. Közelebb hajoltam, ámulattal szemlélve. Igazi műalkotás volt. Mindennél jobban vágytam arra, hogy betuszkolhassam a farkam a párnácskái köze, de sikerült ellenállnom. Tovább haladtam a ragyogó fenéről a hosszú, szexis lábaira. Egy kicsit elidőztem rajtuk.

Végül elértem a talpaihoz. Lila körömlakkot viselt a lábujjain és én annyira kanos voltam, hogy már ettől is teljesen beindultam. Amikor végeztem, megkérdezte lenne-e kedvem hazakísérni egy kis ebédre. Volt kedvem, de az igazat megvallva másban reménykedtem, mint pusztán egy ebédben.

Amikor megérkeztünk megkérdezte szeretnék-e lezuhanyozni. Azt hittem úgy értette, hogy együtt vele, de végül külön tusoltunk. Hamburgert csinált ebédre és miközben ettünk, elkezdett fel-le járkálni a lábujjaival a lábamon az asztal alatt. Majd felrakta a talpát a lábam közé és gyöngéden masszírozni kezdte a tökömet. Gyorsan lenyeltük a pár falatot, ami még hátra volt aztán bevezetett a hálószobájába. Villámgyorsan levetkőztünk, ő egy pillanat alatt letérdelt és elkezdte nyalni és szopni a duzzadt rudamat.

Letorkozta az egészet és én elszálltam. Keményebben, mint addig vagy azóta valaha. A nap további részét a lepedőakrobatika gyönyöreinek szenteltük...